قابلیت جدید ری اکشن و واکنش سریع در واتساپ + آموزش

PhotoGrid Site 1652266843725

در بروزرسانی جدید پیام‌رسان واتساپ قابلیتی اضافه شده است که به شما این امکان را میدهد که بتوانید به هر پیام ارسال شده و هر پیامی که دریافت میکنید واکنش سریع نشان دهید.

در فیلم زیر میتوانید عملکرد این قابلیت واتساپ را ببینید

شما برای این کار می‌توانید از شش ایموجی استفاده کرده و ری اکشن و واکنش خودتان را نسبت به هر پیام ارسال کنید، برای این کار فقط کافیست چند لحظه روی پیام مورد نظر نگه دارید تا به صورت انیمیشن وار ایموجی ها به نمایش در بیایند.

امکان ری اکشن (reaction) توسط بسیاری از پیام‌رسان ها در دسترس می باشد و البته در برخی پیام‌رسان ها با ویژگی های بهتر و منحصربفرد تری همراه است.

شاید شما تا کنون از این ویژگی استفاده نکرده باشید، امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد؛ خوشحال می شویم نظر خود را در مورد آن بدانیم، پس لطفاً در قسمت نظرات برای ما کامنت بگذارید.

واژه های مرتبط = آپدیت جدید واتساپ قابلیت های جدید واتساپ امکانات واتساپ جدید چگونه از قابلیت های واتساپ استفاده کنیم آموزش استفاده از قابلیت جدید ری اکشن و واکنش سریع واتساپ چگونه حل مشکل جدید واتساپ لیست بهترین امکانات واتساپ بروزرسانی کردن واتساپ ارور مشکل حل مشکل ایموجی ارسال ایموجی برای هر پیام در واتساپ ارسال واکنش با ایموجی برای هر پیام از جمله عکس و فیلم و متن و پیام و لوکیشن و نقشه و غیره بجز پیام های حذف شده ی واتساپ طنز خنده دار واتساپ جوک جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *