حالت کارایی در گوشی شیائومی چیست؟ Xiaomi Performance mode

InShot ۲۰۲۲۰۸۰۶ ۱۴۲۳۴۴۰۶۶

شاید شما هم در نوار اعلان برخی از گوشی های شیائومی قسمتی به اسم حالت کارایی را دیده باشید ولی آیا چیزی درباره آن میدانید؟

در یکی از آپدیت های MIUI 12.5، امکاناتی همچون بهینه ساز باتری و حالت کارایی اضافه شده که در ادامه قصد داریم بیشتر راجع به آن توضیح دهیم.

احتمالاً در ابتدا شما در نوار اعلان ها چیزی به اسم حالت کارایی نبینید، زیرا شما در گوشی های شیائومی باید نوار اعلان ها را مطابق میل خود شخصی سازی کنید و امکان حالت کارایی، حالت فوکوس، باز تاباندن، حالت وقت خواب، حالت مطالعه، بهینه سازی فوق العاده باتری و… را به آن اضافه یا کم کنید.

آموزش اضافه کردن حالت کارایی به نوار اعلان (فارسی)

آموزش اضافه کردن حالت کارایی به نوار اعلان (انگلیسی)

حالت کارایی (Performance mode) چیست؟

سوال اصلی اینجاست که اصلاً حالت کارایی چیست و چه کاربردی دارد؟ این حالت به شما کمک میکند که تا حدودی از حداکثر توان گوشی موبایل خود استفاده کنید و ممکن است با بستن برنامه های در حال اجرا در پس زمینه و… سرعت گوشی شما را تا حدودی بالا ببرد تا شما در هنگام بازی و گیم و کار های سنگین و حتی سبک بیشترین بهره را ببرید و کمتر دچار مشکل شوید.

درباره مصرف برق حالت کارایی شیائومی

حالت کارایی میزان مصرف برق باتری را افزایش می‌دهد و ممکن است منجر به خالی شدن سریع شارژ باتری شود؛ پس بهتر است روشن گذاشتن Performance mode برای زمان طولانی را کنار گذاشته و با روش های دیگر تلاش در افزایش سرعت تلفن همراه خود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *