آموزش چنج زدن اکانت کالاف دیوتی موبایل-تغییر رمز و ایمیل

InShot ۲۰۲۳۰۷۲۶ ۲۰۱۹۵۵۰۷۴

احتمالاً برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید رمز یا ایمیل اکانت کالاف دیوتی موبایل خود را تغییر دهید، ولی چگونه میتوان به آسانی و در کمترین زمان ممکن اطلاعات حساب کاربری کال آف دیوتی موبایل خود را تغییر داد؟ با وبتا همراه باشید تا در ادامه به شما نحوه‌ی تغییر و چنج اکانت را توضیح دهیم.

چنج کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل یعنی چه؟

در حقیقت چنج کردن یعنی تغییر دادن و چنج کردن اکانت کالاف دیوتی یعنی تغییر رمز و یا ایمیل و نام و اطلاعاتی که مربوط به اکانت کالاف دیوتی می باشد. شما ممکن است به هر دلیلی مجبور به چنج کردن اکانت خود شوید که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

چنج کردن اکانت کالاف دیوتی موبایل به چه دردی میخورد؟

تغییر رمز و ایمیل در کالاف دیوتی موبایل هنگام خرید و فروش اکانت ضروری است؛ هنگامی که شما یک اکانت را خریداری میکنید لازم است که رمز و مخصوصاً ایمیل خود را برای آن اکانت انتخاب کنید تا دیگر فردی که اکانت را از او خریده اید نتواند وارد اکانت شما بشود و یا با استفاده از ایمیل، به راحتی رمز اکانت را تغییر دهد؛ هنگامی که شما اکانت کالاف دیوتی موبایل خود را می‌فروشید ممکن است از شما بخواهند تا اجازه دهید اکانت را چنج کنند.

چنج زدن اکانت کرکی کالاف دیوتی موبایل

ممکن است افرادی غیر از شما به یک اکانت کرکی دسترسی داشته باشند و ایمیل و رمز اکانت را افراد زیادی داشته باشند، پس یکی از فواید چنج زدن اکانت کرکی این است که شما دیگر مطمئن هستید آن اکانت به صورت کامل متعلق به شماست.

چنج ایمیل کالاف و تغییر جیمیل اکانت کالاف

همانطور که میدانید مهمترین بخش چنج اکانت، تغییر ایمیل است، پس از چنج زدن ایمیل، شما بدون نگرانی می‌توانید اطلاعات دیگر اکانت خود را تغییر دهید و در صورت فراموشی رمز اکانت خود می‌توانید با استفاده از ایمیل اقدام به بازیابی رمز کالاف خود کنید، پس در مواقعی مانند خرید یک اکانت، در اولین قدم ایمیل اکانت را چنج کنید.

فیلم آموزش چنج زدن اکانت کالاف دیوتی موبایل

در این فیلم توضیح داده شده است که چگونه اکانت خود را چنج بزنید ولی اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید و یا ویدیو در دسترس شما نیست آموزش تصویری که در ادامه ارائه شده است را مطالعه کنید.

چگونه اکانت کالاف دیوتی موبایل را چنج کنیم؟

همانطور که در تصویر زیر می بینید ابتدا باید وارد سایت callofduty.com شوید و یا عبارت call of duty را در گوگل سرچ کنید و وارد اولین سایت شوید.

InShot ۲۰۲۳۰۷۲۶ ۱۹۰۹۲۸۷۲۳

بعد از ورود به سایت وارد منو شوید

InShot ۲۰۲۳۰۷۲۶ ۱۹۱۰۵۸۴۹۶

در منوی سایت وارد بخش LOGIN شوید

InShot ۲۰۲۳۰۷۲۶ ۱۹۱۲۰۵۴۸۹

در این قسمت آدرس ایمیل اکانت خود را در قسمت Email Address وارد کنید و پسورد یا همان رمز اکانت خود را هم در قسمت Password وارد کنید و سپس تیک ” I’m not a robot ” را بزنید و در آخر SIGN IN را بزنید تا وارد اکانت خود شوید.

InShot ۲۰۲۳۰۷۲۶ ۱۹۱۳۰۹۴۷۸

اگر برای اولین بار است که وارد اکانت call of duty خود می شوید، از شما نام و نام خانوادگی میخواهد که بخش مهمی نیست و میتوانید یک نام دلخواه برای اکانت خود انتخاب کنید.

InShot ۲۰۲۳۰۷۲۶ ۱۹۱۴۲۲۱۹۰

در بخش بعدی نیز از شما میخواهد که اگر اکانتی در xbox و پلی استیشن و … دارید آن را وارد کنید، که بخش مهمی نیست و میتوانید روی I don’t have a network account بزنید و از این قسمت نیز بگذرید.

InShot ۲۰۲۳۰۷۲۶ ۱۹۱۵۴۶۶۷۱

حالا شما وارد اکانت خود شده اید و دوباره وارد قسمت اصلی سایت می شوید، در قدم بعدی از منوی سایت وارد بخش PROFILE شوید.

IMG ۲۰۲۳۰۷۲۶ ۱۹۲۶۲۹

وقتی وارد بخش PROFILE شدید در قدم بعدی وارد بخش BASIC INFO شوید.

InShot ۲۰۲۳۰۷۲۶ ۱۹۱۶۵۸۷۱۵

در این قسمت همه ی اطلاعات اکانت شما نوشته شده است و شما با زدن روی گزینه ی EDIT میتوانید هر کدام را که خواستید تغییر دهید. به عنوان مثال ما می‌خواهیم ایمیل را چنج بزنید که مهمترین بخش اکانت است، پس روی EDIT میزنیم.

InShot ۲۰۲۳۰۷۲۶ ۱۹۱۸۳۲۲۴۶

در قدم بعدی روی SEND CODE بزنید تا یک کد شامل چند حروف برایتان ایمیل شود.

InShot ۲۰۲۳۰۷۲۶ ۱۹۱۹۲۲۶۶۳

وارد ایمیلی که کالاف دیوتی برایتان ارسال کرده است شوید و این کد که شامل چند حرف انگلیسی بزرگ و کوچک است را کپی کنید.

InShot ۲۰۲۳۰۷۲۶ ۱۹۲۲۲۲۴۲۰

در آخر نیز دوباره وارد سایت شوید و کد را وارد کنید و سپس می‌توانید ایمیلی که میخواهید ایمیل قبلی شما به آن تغییر کند را وارد کنید.

InShot ۲۰۲۳۰۷۲۶ ۱۹۲۳۰۶۳۲۸

به همین راحتی میتوانید اکانت خود را چنج بزنید ولی اگر باز هم سوال و مشکلی داشتید میتوانید از ما بپرسید‌.

2 نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *