مشکل روشن خاموش شدن خود به خود صفحه گوشی

InShot ۲۰۲۳۰۸۰۹ ۱۵۵۱۰۸۳۵۰

“گوشیم خودکار خاموش روشن میشه چیکار کنم؟” این سوال ممکن است ذهن برخی از کاربران تلفن همراه را درگیر کرده باشد؛ این مشکل که ممکن است در برخی از گوشی ها مثل برند های شیائومی و سامسونگ و هوآوی رخ دهد به دلایل متعددی اتفاق می‌افتد که در ادامه دلایل این مشکل و راه حل هایی برای رفع این باگ را در اختیار شما قرار میدهیم.

خاموش و روشن شدن صفحه گوشی شیائومی

دلیل روشن و خاموش شدن خود به خود صفحه گوشی های شیائومی باگ های موجود در شیائومی است؛ برخی از افرادی که با مشکل خاموش روشن شدن گوشی خود مواجه هستند از کاربران شیائومی هستند زیرا به دلیل وجود یک باگ نرم افزاری این اتفاق رخ میدهد که در ادامه راه حل هایی برای بر طرف کردن این مشکل ارائه شده است.

چرا گوشی خود به خود خاموش روشن می شود؟

میتوانید موارد زیر را بررسی کنید:

نوتیفیکیشن و اعلان های گوشی را بررسی کنید

تنظیمات روشن شدن صفحه گوشی با برداشتن را غیر فعال کنید

نوتیفیکیشن و اعلان های گوشی را بررسی کنید

وقتی که یک اعلان از یک برنامه دریافت میکنید صفحه شما روشن می شود و پس از چند لحظه خاموش می شود؛ اگر اعلان های (notifications) یک برنامه برای شما آزار دهنده است به راحتی آن را غیر فعال کنید؛ این کار را می‌توانید به چند روش انجام دهید؛ در اکثر گوشی ها با نگه داشتن روی برنامه در صفحه گوشی، گزینه‌ی اطلاعات برنامه نمایش داده می شود، در قسمت اطلاعات برنامه (app info) وارد بخش اعلان ها یا همان Notifications شوید و تمام اعلان های برنامه را غیر فعال کنید.

ممکن است با غیر فعال کردن اعلان ها مشکل حل نشود

اگر اعلان های یک پیام‌رسان را غیر فعال کردید ممکن است هنوز مشکل شما برطرف نشود و گوشی شما هنوز خود به خود خاموش و روشن شود؛ این اتفاق به دلیل باگی که در برخی از گوشی ها وجود دارد رخ میدهد؛ در حقیقت شما اعلان های یک برنامه را به طور کامل غیرفعال کرده اید ولی هنگامی که از آن برنامه اعلانی دریافت میکنید گوشی شما هنوز خود به خود روشن می شود؛ برای حل کردن این مشکل باید اعلان ها را از داخل برنامه نیز غیر فعال کنید، اکثر پیام‌رسان ها قسمتی برای تنظیمات اعلان ها دارند.

غیر فعال کردن اعلان های پیام‌رسان‌ها از داخل برنامه

InShot ۲۰۲۳۰۸۰۹ ۱۶۵۴۵۲۰۰۳

مانند تصویر وارد تنظیمات پیام‌رسان شوید و در قسمت اعلام ها همه‌ی اعلان ها را غیر فعال کنید.

اگر تمام اعلان ها را از داخل پیام‌رسانی غیر فعال کنید دیگر با دریافت اعلان از آن پیام‌رسان، گوشی شما به صورت خودکار روشن و خاموش نمیشود.

تنظیمات روشن شدن صفحه گوشی با برداشتن را غیر فعال کنید

InShot ۲۰۲۳۰۸۰۹ ۱۷۰۵۴۷۳۴۷

اگر گوشی شما خود به خود روشن خاموش می شود ممکن است بخاطر فعال بودن ویژگی روشن شدن صفحه گوشی با برداشتن باشد؛ در گوشی های شیائومی مانند تصویر ابتدا وارد بخش صفحه قفل شوید و سپس “بیدار کردن با برداشتن” را غیر فعال کنید. در گوشی های سامسونگ و هوآوی و برند های دیگر نیز تقریباً باید همین مراحل را طی کنید؛ اگر این بخش را پیدا نکردید آن را در تنظیمات جستجو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *