13971106 0141487 Copy

این مطلب دارای چند بخش است: منظور از تأثیر های سیاسی اجتماعی ظهور – ارتباط انقلاب اسلامی با ظهور امام زمان (ع) – چرایی اطاعت و پیروی از رهبری و ولایت فقیه – چگونگی تاثیر گذار بودن در ظهور

منظور از تأثیر های سیاسی اجتماعی ظهور | اتفاق بزرگی به اسم انقلاب اسلامی و تاثیر آن در ظهور امام زمان (ع) این کلیپ استاد علی اکبر رائفی پور را از دست ندهید

انقلاب اسلامی ایران

وقتی از انقلاب اسلامی ایران صحبت میکنیم منظورمان فقط یک انقلاب برای بهبود و رفع برخی اشکالات نیست، منظور انقلابی بزرگ است که قرار است زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت آقا صاحب الزمان شود.

پیروی از ولایت فقیه امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

مرحوم آیت اللّٰه حسن زاده عاملی درباره ی مقام معظم رهبری فرمودند: گوشتان به دهان رهبر باشد، چون ایشان گوششان به دهان حجة بن الحسن (عجل اللّٰه فرجه) است؛ کسی که از ولی فقیه پیروی نکند چگونه می‌تواند از آقا صاحب الزمان پیروی کند؟ در زمان هر یک از پیامبران و فرستادگان خداوند افرادی بودند که به دلایل مختلف شبهاتی ایجاد میکردند و حتی با وجود معجزه هم خواستار قبولی حقیقت نبودند، مقام ولایت که جای خود دارد و جایگاهش از فرستادگان خداوند بسیار پایین تر است و عجیب نیست که امروزه شبهاتی در مورد ولی فقیه ( امام خامنه‌ای) انتشار داده می شود که اگر وقت بگذارید میتوانید به پاسخ همه ی آنها برسید ولی با قبول کردن آنها تبدیل به یک فرد شکست خورده در جنگ نرم و … خواهید شد. با مراجعه به بسیاری از وصیتنامه های شهدا خواهید دید که پیروی از دستورات مقام معظم رهبری شدیداً توصیه شده است.

چگونه در ظهور صاحب الزمان تاثیر گذار باشم؟

کار کردن در زمینه ی مهدویت کار دشواری نیست، حتی اگر نمی توانید محتوا تولید کنید می‌توانید با ساخت سایت و کانال و صفحاتی برای تبلیغ و انتشار محتوای تولید شده برای امام زمان (ع) کاری بکنید، اگر توانایی در تولید محتوا دارید میتوانید در قسمت ارتباط با ما ، آن محتوا را برایمان ارسال کنید تا انتشار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *