InShot ۲۰۲۲۰۲۲۵ ۰۳۴۱۴۵۳۳۲

بازی Mini Militia / مینی میلیشا که بعضاً به اشتباه مینی میلیتیا هم تلفظ می شود یک بازی تک نفره و چند نفره است که در پلتفرم های اندروید و ios(آیفون) هم قابل بازی است و یکی از بهترین بازی های اندروید در طول تاریخ می باشد در ادامه هم فیلمی از گیم پلی این بازی خواهید دید و همچنین قصد داریم به معرفی و آموزش این بازی بپردازیم.

یکی از سرگرم کننده ترین و اعتیاد آور ترین بازی های تیر اندازی چند نفره 2D (دو بعدی) که بیش از صد میلیون نفر این بازی را نصب کرده اند. این بازی بیشتر بخاطر بخش چند نفره دوست داشتنی و جذاب است ولی قسمتی هم برای بازی کردن تک نفره دارد.

در قسمت تک نفره این بازی شما و یک یار دیگر باید ربات های مختلف را با استفاده از چندین سلاح مختلف بکشید. این قسمت بسیار ساده بوده و حتی کودکان کم سن و سال هم میتوانند این بازی را انجام دهند.

یکی از دلایل معروف شدن و محبوب شدن Mini Militia مینی میلیشا بخش چند نفره این بازی است، چون نیازی به اینترنت ندارد و در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه از بخش چند نفره این بازی استفاده کنید، اسمی که در ایران به این بازی نسبت داده می شود مینی میلیتیا می باشد در صورتی که اسم اصلی آن مینی میلیشا یا مینی میلیشیا است.

در بازی مینی میلیشیا که به اسم های میلی مینیشیا، میلی میلیتیا، مینی میلیتیا و… هم شناخته شده است شما میتوانید در چندین زمین مختلف بازی کنید و همچنین شخصیت شما قابلیت شخصی سازی هم دارد و شما میتوانید ریش و سبیل و کفش و لباس و مو و شلوار و ماسک و چندین چیز مختلف را شخصی سازی کنید.

چگونه چند نفره و با وای فای و نقطه اتصال(آفلاین) بازی کنیم؟

InShot ۲۰۲۲۰۲۲۵ ۰۰۴۶۲۷۴۸۳

برای اتصال و چند نفره بازی کردن یا همان مولتی پلیر (multiplayer) ابتدا روی گزینه ی Multiplayer و سپس روی Deathmatch بزنید و سپس روی LAN WIFI بزنید تا بتوانید با شبکه وای فای بازی کنید. توجه کنید که ابتدا باید فردی نقطه اتصال خود را روشن کرده باشد و بقیه با روشن کردن وای فای خود به او وصل شوند. شما باید در تنظیمات نقطه اتصال خود، کاری کنید که اتصال افراد محدودیت نداشته باشد و حداکثر تعداد قابل اتصال را روی نامحدود یا اعداد بالایی بگذارید تا همه ی دوستانتان بتوانند به شما وصل شوند.

تغییر تنظیمات بازی هنگام بازی چند نفره با وای فای( بدون اتصال به اینترنت)

InShot ۲۰۲۲۰۲۲۵ ۰۱۰۲۵۸۹۹۴

در تصویر بالا اگر همه ی بازیکن ها روی start (شروع) بزنند بازی شروع می شود. اگر روی گزینه ی وسطی بزنید میتوانید زمین و قسمت های دیگر بازی را تنظیم کنید و تغییر کنید.

InShot ۲۰۲۲۰۲۲۵ ۰۱۰۳۳۷۸۶۴

اگر گزینه ی تنظیمات را انتخاب کنید وارد این صفحه می شوید. در این صفحه اگر روی فلش ها بزنید میتوانید رنگ خود را در بازی تغییر بدهید، اگر این رنگ را روی solo بزنید شما تک نفره بازی میکنید ولی اگر چند نفر رنگ انتخاب کنند و رنگ های آنها یکی باشد آنها با هم یار می شود و شلیک گلوله باعث کم شدن جانشان نمی شود، مگر اینکه با آرپی‌جی یا نارنجک آنها را بزنید. starts هم نتیجه ی بازی قبلی شما را میگوید.

InShot ۲۰۲۲۰۲۲۵ ۰۱۰۴۱۶۵۴۴

اگر روی گزینه ی وسطی بزنید این صفحه نمایش داده می شود، همانطور که احتمالا می‌دانید، میتوانید outpost(پایگاه) را تغییر دهید و زمین مورد نظر خود را برای بازی انتخاب کنید، قسمت پایینی players (بازیکن ها) است و حداکثر تعداد مجاز بازیکنان را مشخص میکند و گزینه ی پایین تر Time یا همان زمان است که از ۳ دقیقه تا ۱۵ دقیقه قابل تغییر است. اگر روی DM بزنید حالت بازی تغییر میکند، دو حالت در بازی وجود دارد، معمولاً از حالت اول این بازی استفاده می شود، یعنی هر کس یا هر گروه افراد بیشتری را بکشد اول می شود ولی حالت دوم این بازی به این شکل است که شما باید پرچمی که نزدیک دشمن است را روی مکان پرچم خود بگذارید و هر کس بیشترین پرچم را بگذارد اول می شود.

چگونه تک نفره و آفلاین بازی کنیم؟

InShot ۲۰۲۲۰۲۲۵ ۰۱۲۹۱۹۲۹۴

برای اینکه تک نفره و تنهایی بازی کنید ابتدا باید وارد قسمت solo play یا همان بازی تک نفره شده و سپس روی survival بزنید.

آموزش شخصی سازی و تغییر آدم(شخصت بازی)

InShot ۲۰۲۲۰۲۲۵ ۰۳۳۳۲۷۱۳۲

برای شخصی سازی آدم یا همان شخصیت بازی ابتدا باید در قسمت تنظیمات یا همان settings وارد قسمت آواتار (avatar) شوید. حالا شما میتوانید شخصیت خود را تغییر دهید و حتی بعضی از کوچکترین جزئیات آن را شخصی سازی کنید.

One Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *