گیم پلی و معرفی بازی hill climb racing مسابقه تبه نوردی

IMG ۲۰۲۲۰۲۲۲ ۲۳۰۷۱۲

امروز قصد داریم یک بازی ماشینی اعتیادآور را به شما معرفی کنیم که هم نسخه ی آفلاین دارد و هم نسخه آنلاین. hill climb racing یک بازی در سبک رانندگی با محیطی ساده و در عین حال سرگرم کننده و پرطرفدار که توانسته امتیاز زیادی را بدست بیاورد و میلیون ها نصب فعال دارد. این بازی را لیست بهترین بازی های اندروید در طول تاریخ قرار دارد، برای دیدن این لیست اینجا کلیک کنید.Hill Climb Racing یک بازی پرطرفدار با امتیاز بالا و تعداد نصب بالا می باشد، در ادامه با وبتا همراه باشید

نسخه اول این بازی یعنی hill climb racing 1 آفلاین است و شما باید با ترمز و جلو و عقب یک خودرو را در مسیری تقریباً بی پایان کنترل کنید. شما باید در مسیری که طی می‌کنید سکه ها و سوخت خود های موجود در مسیر را جمع آوردی کنید که می‌توانید با آنها ماشین خود را ارتقا دهید و یا یک خودرو دیگر بگیرید.

شما میتوانید در بازی Hill Climb Racing موتور، سیستم تعلیق، چرخ ها و سیستم انتقال نیرو را ارتقاء ببخشید و برای این کار لازم است هزینه کنید؛ هرچقدر سطح ارتقا افزایش یابد هزینه ای که باید پرداخت کنید هم افزایش می یابد.

سری دوم بازی مسابقه تبه نوردی یا همان hill climb racing 2 یک بازی آنلاین بوده و شما برای بازی کردن نیاز به اینترنت دارید. این امر باعث شده که علاوه بر افزایش هیجان فوق العاده بازی، شما امکان رقابت بین دیگران را هم داشته باشید و کاملاً از بازی لذت ببرید. همین بازی ساده میتواند ساعت ها وقت شما را بگیرد و شما را معتاد hill climb racing بکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *