کنترل گوشی بدون استفاده از دست | دستور دادن به موبایل با اشاره چهره | استفاده از گوشی با حالت صورت

InShot ۲۰۲۲۰۶۱۸ ۰۹۲۸۲۶۴۲۱

آیا میدانید میتوانید بدون استفاده از انگشتانتان از گوشی موبایل خود استفاده کنید؟ آیا شما هم دوست دارید حتی بدون حرف زدن از تلفن همراه خود استفاده کنید؟ پس با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم که چگونه بدون نصب هیچ برنامه‌ای این کار را انجام دهید.

در حال حاضر در گوشی های شیائومی قابلیتی وجود دارد که به شما این اجازه را می دهد تا گوشی خود را با باز کردن دهان ، لبخند زدن ، بالا بردن ابروها ، نگاه کردن به چپ ، راست و بالا و… کنترل کنید.

در ابتدا میتوانید از این فیلم آموزشی نحوه فعال کردن قابلیت دسترسی کلیدی در گوشی های شیائومی را مشاهده فرمایید و در صورت نیاز آموزش تصویری زیر را ببینید.

آموزش فعالسازی دسترسی کلیدی

InShot ۲۰۲۲۰۶۱۸ ۰۸۳۰۰۰۴۵۲

در ابتدا وارد «تنظیمات» شده و در بخش «تنظیمات بیشتر» وارد قسمت «دسترس پذیری» شوید؛ حال وارد بخش «فیزیکی» شده و «دسترسی کلیدی» را انتخاب کنید؛ در اینجا شما میتوانید استفاده از دسترسی کلیدی را انتخاب کرده و تنظیمات آن را مطابق میل خود تغییر دهید؛ اگر اولین باری است که این گزینه را فعال می کنید نگران نباشید ، زیرا یک مرحله آموزش را طی می‌کنید که به شما نحوه کار با دسترسی کلیدی را آموزش می دهد.

تنظیمات کنترل گوشی با حالت چهره

در تنظیمات این بخش یکی از اصلی ترین کار هایی که باید انجام دهید این است که وارد بخش «تنظیمات«کلید دوربین»» شده و در فهرست تنظیمات اشاره چهره یک حالت را انتخاب کنید، حال تنظیمات اشاره ای را که می‌خواهید انجام دهید انتخاب کنید تا آستانه تشخیص معین شود و مدت اشاره را تنظیم کنید( انتخاب کنید چه مدت باید اشاره چهره را نگه دارید تا کنش فعال شود. در صورت نگه داشتن مداوم، کنش تکرار می شود ، مگر اینکه «کوتاه ترین نگه داشتن» انتخاب شده باشد) در آخر هم میرسیم به تنظیم تکلیف که یعنی دوست دارید با انجام اشارهٔ مورد نظر چه اتفاقی رخ دهد و گوشی چه کاری را برای شما انجام دهد؟ شما مختار هستید از موارد زیر یکی را انتخاب کنید:

هیچکدام ، مکث کلیدی دوربین ، اسکن خودکار ، اسکل خودکار معکوس ، انتخاب ، بعدی ، قبلی ، لمس کردن و نگه داشتن ، پیمایش به جلو ، پیمایش به عقب ، صفحه اصلی ، برگشت ، اعلان ها ، تنظیمات سریع، نمای کلی

ممنونم از وقتی که گذاشتید؛ اگر از گوشی های دیگری همچون سامسونگ و هوآوی و نوکیا و … توجه داشته باشید که احتمالا بزودی آموزش استفاده از این قابلیت در گوشی های مختلف را در webeta.ir قرار می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *