لیست بهترین بازی های اندروید در طول تاریخ😍

IMG ۲۰۲۲۰۳۱۹ ۱۶۱۹۲۶

ترسناکترین بازی های جهان در پلتفرم اندروید کدامند؟ هیجان انگیز ترین بازی های اندروید در جهان کدامند؟ اشک آور ترین و غمگین ترین بازی ها چطور؟ آیا میدانید معتاد کننده ترین بازی های جهان کدام اند؟ نظرتان در مورد اکشن ترین یا استراتژیک ترین بازی جهان چیست؟

تا کنون حدود 480 هزار بازی اندروید (شاید بیشتر) عرضه شده که هر کدام سبک خاصی دارند و بسیاری از این بازی ها میتوانند ساعت ها ما را مشغول بازی کردن کنند. احتمالاً نشود یک بازی را به عنوان بهترین بازی جهان معرفی کرد ولی میتوانیم بهترین بازی هایی که از نظر کاربران و یا خود ما یک بازی شگفت انگیز در تاریخ به شمار می آید را به شما معرفی کنیم. این لیست به مرور بروزرسانی شده و سعی میکنیم بهترین بازی ها را به شما معرفی کنیم.

shadow fight مبارزه سایه

InShot ۲۰۲۲۰۳۱۹ ۱۶۳۹۲۴۹۳۰

در بازی شادو فایت shadow Fight (مبارزه سایه) که تا کنون ۳ سری آن منتشر شده است که قابلیت بازی آنلاین و آفلاین را دارد و بسیار مهیج و اکشن است شما میتوانید قهرمان خود را با تعداد بسیار زیادی اسلحه و زره و تجهیزات جنگی شخصی سازی شده مختلف به مبارزه ببرید و مراحل این بازی گرافیکی و جذاب را طی کنید.

Magic Tiles کاشی های جادویی

IMG %DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B2 %DB%B1%DB%B8%DB%B5%DB%B7%DB%B3%DB%B7

شما در بازی Magic Tiles یا همان کاشی های جادویی قرار است با ریتم موسیقی که پخش می شود روی کاشی ها بزنید. بازی آفلاین است ولی در نسخه های جدید بازی علاوه بر مشکلات بسیاری بدی که دارد خیلی از قسمت های اصلی آن آنلاین بوده و شما برای هر مرحله باید تبلیغات ببینید، پیشنهاد ما نصب یک نسخه ی خوب از این بازی است که مشکلاتی از این قبیل نداشته باشد. این دسته از بازی ها یکی از بازی های لیست بهترین بازی های اندروید هستند.

Mini Militia مینی میلیشا

InShot %DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B5 %DB%B0%DB%B3%DB%B4%DB%B1%DB%B4%DB%B5%DB%B3%DB%B3%DB%B2

بازی مینی میلیشا یک بازی چند نفره و تک نفره اندروید و ios و… است که به دلیل قابلیت چند نفره بازی کردن آن بسیار محبوب شده است زیرا شما میتونید با وای فای و بدون نیاز به اینترنت با دوستانتان بازی کرده و لذت ببرید. همچنین شما قابلیت شخصی سازی از مو تا کفش شخصیتتان را دارید و همچنین میتوانید در چندین زمین مختلف بازی کنید.

Knife Hit ضربه چاقو

IMG %DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B3 %DB%B0%DB%B1%DB%B4%DB%B4%DB%B5%DB%B3

شما در این بازی ساده با پرتاب چاقو به یک تکه چوب (یا میوه و…) بدون برخورد به چاقو های دیگر باید تکه چوب را شکسته و برنده شوید. سرعت، مدل چرخش در هر مرحله تغییر میکند و با بیش از صد میلیون نصب یکی از سرگرم کننده ترین بازی ها است. این بازی قابلیت شخصی سازی چاقو و… را دارد.

hill climb racing مسابقه تبه نوردی

IMG %DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B2 %DB%B2%DB%B3%DB%B0%DB%B7%DB%B1%DB%B2

بازی hill climb racing یک بازی ماشینی است که هم نسخه ی آنلاین دارد و هم نسخه آفلاین (hill climb racing 2 آنلاین است) و با محیطی ساده و سرگرم کننده خود توانسته به یک بازی با بازیکنان و تعداد نصب فعال بالا تبدیل شود. شما در این بازی باید با ترمز و حرکت به سمت جلو و عقب باید ماشینی که خودتان شخصی سازی کرده اید را در مسیری تقریباً بی پایان کنترل کنید. این بازی قابلیت شخصی سازی دارد.

swipe brick breaker آجر شکن

IMG %DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B2 %DB%B1%DB%B8%DB%B2%DB%B6%DB%B5%DB%B7

بازی آجر شکن یا همان swipe brick breaker یک بازی جذاب و سرگرم کننده است که تاکنون بیش از ده ها یا صد ها بازی مانند آن ساخته شده و هر کدام ویژگیهای جدید و خاصی را به بازی اضافه کرده اند تا بازی را جذاب تر کنند، اما نسخه ی اصلی این بازی با بیش از ۱۰ میلیون نصب و امتیاز بالا تر از ۴/۵ یکی از بازی های لیست برترین بازی های اندروید در طول تاریخ است ، البته ما پیشنهاد میکنیم بازی هایی با این سبک را دانلود کنید و نه این بازی را، چون این نسخه امکانات خاصی ندارد ولی بازی هایی در همین سبک با قابلیت افزایش سرعت و… وجود دارند.

Score Hero قهرمان امتیاز

InShot %DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B2 %DB%B1%DB%B5%DB%B4%DB%B2%DB%B1%DB%B7%DB%B8%DB%B3%DB%B7

بازی های سبک ورزشی و فوتبالی طرفداران زیادی دارند، این بازی هم با گرافیک و گیم پلی نسبتاً جذابش میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند.در گیم پلی بازی Score Hero خلاقیتی به خرج رفته تا بازی را لذت بخش کند.

Minecraft ماینکرافت

InShot %DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B2 %DB%B2%DB%B2%DB%B4%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8%DB%B6%DB%B3

بازی ماینکرافت هم که دیگر نیاز به معرفی ندارد؛ یک بازی جهان باز که در چند پلتفرم مختلف از جمله اندروید و ios و ویندوز و… عرضه شده است. این بازی شاید به نظر پیکسلی و ساده باشد ولی حتی بزرگسالان را ساعت ها سرگرم می‌کند.

Call Of Duty Mobile ندای وظیفه

InShot ۲۰۲۲۰۵۱۱ ۲۱۳۵۰۰۳۱۲

ندای وظیفه یا همون کال آف دیوتی موبایل خودمان که دیگر نیازی به معرفی کردن ندارد، یک بازی اکشن، دنیای باز و سبک بقا که هم به صورت بتل رویال و هم به صورت مولتی و تک نفره و چند نفره و… میتوانید از بازی لذت ببرید. شما میتوانید دوستان جدیدی پیدا کنید و با آنها ارتباط صوتی و… برقرار کنید، همچنین اگر دوستان شما هم کال آف دیوتی موبایل دارند می‌توانند از آنها اسمشان را درخواست کنید تا با ارسال درخواست با آنها در زمین ها و بخش های مختلف بازی، بازی کنید. از خوبی ها و نقاط قوت بازی میتوان به گرافیک بسیار خوب، گیم پلی عالی و سرگرم کننده، امکان شخصی سازی فراوان و… اشاره کرد. گرافیک این بازی نسبت به موبایل شما قابل تنظیم است و اگر از یک گوشی پرچمدار قوی استفاده میکنید میتوانید از کیفیت و گرافیک و روانی این بازی لذت کافی را ببرید.

این لیست بزودی بروزرسانی خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *