شایعات جنگ اوکراین و روسیه بایکوت فلسطین حمایت از اوکراین | مهم حتماً ببینید

InShot ۲۰۲۲۰۳۰۲ ۲۳۱۴۰۸۳۹۶

کلیپی با این عنوان در فضای مجازی منتشر شده است : شجاعت این دختر بچه‌ی اوکراین مقابل سربازان روس، او را به قهرمان اوکراین در شبکه های اجتماعی تبدیل کرده ! اما صبر کنید، نه او اوکراینی است و نه این سربازان روس! چون موهایش بلوند بود و چشمانش رنگی، سوژه ای شد برای قهرمان سازی رسانه ای از مردم اوکراین

در ویدیو های منتشر شده نوشته شده است: « دختر بچه تلاش میکنه تا متوقشون کنه برای اوکراین دعا کنید » در صورتی که ویدیو جعلی است و نکته ی تاسف بار این است که این ویدئو حدود 890 هزار پسند (لایک) حدود ۲۲ هزار نظر (کامنت) و بیش از 13 میلیون بازدید داشته است.

اما واقعیت دختر شجاع

دختر شجاع فلستینی بوده و عهد التمیمی نام دارد. او مقابل سرباز اسرائیلی استفاده و می‌گوید: برادرم کجاست؟ (این ویدیو برای سال 2012 می باشد)

از حال و روز این قهرمانان غیر اوکراینی اگر بخواهم بگویند حالش اصلا خوب نیست بارها زندانی شده سرزمین اون یک روز نه یک هفته که ۷۴ سال است توسط سربازان بیگانه اشغال شده اما صدای او و امسال او به جایی نمی رسد، مگر اشتباهی!! موهایش بلوند است اما نژادش غربی نیست.

بایکوت فلسطین و قهرمان کرن اوکراین

سیاستهای متفاوت رسانه‌ای از اوکراین (Ukraine) و فلسطین، موجی از مخالفت های مردمی را با انتشار تصاویر مقایسه ای به همراه داشت

در یکی از این تصاویر یک اوکراینی میخواهد مانع حرکت نظامیان روسیه شود. آن فرد اوکراینی در رسانه ها قهرمان شناخته می شود ولی رسانه ها تصویری از یک فلسطینی در حال پرتاب سنگ به تانک را نشان داده و آن پسر بچه ی فلسطینی را تروریست خطاب میکنند. همچنین در ادامه همچنین تصاویری پر معنی را می بینید که چگونه رسانه های قدرتمند در حال قهرمان جلوه دادن اوکراین و تروریست جلوه دادن فلسطین هستند، تا شاید با این کار جنایت خود(جنایت های اسرائیل، انگلیس، آمریکا و…) را توجیه کنند.

InShot ۲۰۲۲۰۳۰۲ ۲۳۰۸۱۷۶۵۳
InShot ۲۰۲۲۰۳۰۲ ۲۳۱۰۳۶۶۷۵
InShot ۲۰۲۲۰۳۰۲ ۲۳۰۹۳۰۴۷۰

فوتبال سیاسی

فوتبالیست اوکراینی روی پیراهنش نوشت: « نه به جنگ در اوکراین» و تشویق شد ولی فوتبالیست مصری روی پیراهنش نوشت «همدردی با غزه» و کارت زرد گرفت.

InShot ۲۰۲۲۰۳۰۲ ۲۳۱۱۰۹۲۵۸

جنگ

هیچ کس جنگ و کشته شدن بچه ها و مردم مظلوم و بی گناه را ندارد و اشغالگری و جنگ محکوم است، در تمام دنیا، فرقی هم نمیکند آن ملت اشغال شده اوکراین باشد با مردمی چشم آبی و مو بلوند، یا فلسطینی باشد و یمنی و عراقی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *