درباره سایت وبتا

InShot ۲۰۲۲۰۶۲۹ ۰۰۰۴۵۸۸۳۰

در حال حاضر وبتا یک سایت مجله ای، خبری ، آموزشی، موزیک و… است؛ این یعنی شما قادر خواهید بود از دسته مطالب زیر استفاده کنید:

اخبار

اخبار فوری و مهم، مطالب خبری و گزارش ها در این صفحه قرار دارند، دسته ی اخبار و بسیاری از دسته بندی های سایت نیاز به کمک شما دارد، اگر گزارشی دارد خوشحال می شود آن را برای ما ارسال کنید. البته توجه کنید که برخی از مطالب که جنبه ی سیاسی دارند در دسته بندی «سیاسی» قرار دارند.

مذهبی

در این دسته بندی هر مطلبی که مربوط به مسائل دینی و مذهبی می شود قرار می‌گیرد. مانند فیلم و کلیپ و پوستر و عکس و متن و … ؛ زندگینامه شهدا، سخنرانی افراد مختلف مذهبی -سیاسی و… ، نقد مسائل مذهبی ،مصاحبه های دینی و مذهبی و اسلامی، اخبار مذهبی ، ویدیو مراسم های مذهبی ، پاسخ به شبهات و سوالات شرعی، جنبش های مذهبی و… در دسته مذهبی قرار دارند.

دانلود برنامه و بازی

این دسته در حال حاضر به خوبی فعال نیست ولی قرار است در آینده بازی و برنامه های اندروید و ویندوز و لینوکس و آی او اس و… را در این دسته قرار دهیم.

طنز

فیلم خنده دار ، کلیپ طنز و فان (: و خلاصه هر چیزی که می‌تواند خنده را در لبان شما به وجود بیاورد در این دسته قرار دارد.

سیاسی

این دسته بندی شامل موارد سیاسی است مثل مصاحبه های سیاسی، اخبار خیلی سیاسی (: ، نقد بررسی مسائل سیاسی روز کشور و جهان ، عکس و کلیپ و فیلم و طنز سیاسی و حتی نظرات سیاسی و هر اتفاقی که می‌توان آن را به سیاست ربط داد در این دسته قرار میگیرند.

گیم

از طرفداران بازی و گیم هستید؟ گیم پلی، معرفی بازی، تصاویر بازی و فیلم و بررسی بازی و گیم و آموزش ها و ترفند های بازی، رمز ها و کد های بازی و … را در این دسته بندی ببینید.

آموزشی و درسی

فایل های درسی ، کلیپ های آموزشی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها و تمامی مطالب آموزشی در این دسته بندی قرار دارد؛ مانند آموزش آشپزی، آموزش های درسی، سیاسی،اقتصادی، ترفند های عجیب و شگفت انگیز و…

عکس

تمامی تصاویر، پوستر ها، فایل های لایه باز، بدون کپی رایت، با کپی رایت، کپی آزاد و… در این دسته بندی قرار می‌گیرند؛ خیلی از تصاویر قابل دانلود و یا ویرایش در برنامه هایی مثل فوتوشاپ هستند و بعضی مواقع ممکن است یک تصویر و پوستر با چند فرمت مختلف انتشار یابد. بسیاری از تصاویر تهیه شده، توسط وبتا طراحی یا عکسبرداری می شود و برای آنها وقت گذاشته می‌شود.

آهنگ

موسیقی های دلنشین و جذاب در این دسته بندی قرار می‌گیرند، هر موسیقی و آهنگی که در سایت وجود دارد در این این دسته بندی قرار دارد، شما میتوانید آهنگ مورد نظر خود را در قسمت نظرات درخواست دهید؛ ما تلاش خواهیم کرد علاوه بر آهنگ و موزیک، موزیک ویدئو، متن آهنگ و کلیپ و ریمیکس آهنگ مورد نظر را با کیفیت های مختلف قرار دهیم.

فناوری و علمی

این دسته بندی مربوط به هر مطلبی دربارهٔ تکنولوژی و فناوری، اخبار تکنولوژی، گوشی موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر، سیستم عامل ها، آپدیت ها، رونمایی ها، آنباکسینگ ها، بررسی های محصولات مختلف و… می شود همچنین مطالب علمی شگفت انگیز و عجیب، دانستنی ها، تحقیق ها و مقاله ها، پژوهش ها و برخی از اخبار علمی را شامل می شود که می‌تواند شامل کلیپ و مستند و تصویر و فایل های PDF و… باشد. همچنین مقاله ها و مطالب آموزشی مربوط به فناوری و علم در دسته فناوری و علمی قرار می‌گیرند.

فیلم

در این قسمت فیلم های سینمایی، سریال ها، انیمیشن و کارتون ها، یا حتی فیلم های کوتاه و انیمشین های کوتاه و کلیپ ها قرار دارند. معمولاً نسخه ی دوبله فارسی و یا زبان اصلی و یا هر دو قرار می‌گیرد ولی تمرکز ما روی دسته فیلم نیست؛ مطالبی که در دسته فیلم قرار می‌گیرند می‌توانند شامل هر محتوای ویدیویی باشند.

مکتوب

این دسته بندی مربوط به متن و پیامک های تبریکی و یا تسلیتی و فایل های pdf و ورد ( word ) و هر مقاله متنی می شود.

انگلیسی|English

Posts written in English | پست های نوشته شده به زبان انگلیسی

پخش زنده

قسمتی به نام “پخش زنده” در سایت وبتا قرار دارد که لایو ها از آنجا پخش می شود و یک جدول زمانی پخش زنده هم در همین قسمت وجود دارد که موضوع و زمان و تاریخ لایو در این بخش نوشته شده است.

تماس با ما

با ورود به بخش تماس با ما، دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید، همچنین اگر قصد ارسال یک فایل تصویری و… را دارید، می‌توانید از روش های ارتباطی موجود در این قسمت، با ما در ارتباط باشید؛ ما سعی خواهیم کرد که در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات، انتقادات و پیشنهادات شما باشیم و از شما خواهش داریم که هر مطلبی که احساس می‌کنید نیاز است آن را منتشر کنیم برای ما ارسال کنید.